And that is a… Positive

Så, var man plutselig en del av en statistikk man helst ikke ville bli en del av. I går viste coronatest nummer 2 positivt resultat. Ikke morsomt i det hele tatt. Men sånn er det nå om dagen, smitten kan komme fra alle kanter. 

Får gjøre det beste ut av situasjonen, har flust av underholdning, med alt i fra HBO Max til gode, gamle Super Mario. Så helt håpløst er det ikke. 

God bedring til alle i samme båt, vi kommer oss igjennom dette! 

Ikke akkurat det resultatet jeg hadde håpet på.. Men det alt blir bra til slutt ^^ 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg