Så, var man plutselig en del av en statistikk man helst ikke ville bli en del av. I går viste coronatest nummer 2 positivt resultat. Ikke morsomt i det hele tatt. Men sånn er det nå om dagen, smitten kan komme fra alle kanter.
Får gjøre det beste ut av situasjonen, har flust av underholdning, med alt i fra HBO Max til gode, gamle Super Mario. Så helt håpløst er det ikke.
God bedring til alle i samme båt, vi kommer oss igjennom dette!
0 kommentarer

