Våryr og Duracell-moments

Dette har ikke alltid vært tilfelle, men i senere tid blir jeg mer a-menneske om våren enn jeg er på vinteren. Blir skikkelig energisk og har mine duracell-moments. Overtenker jo selvfølgelig dette rett som det er. De siste dagene har jeg sovet dårligere enn på lenge. Men så skjer det og har skjedd ting som skaper litt uro i kroppen. Månelys, psykisk uro og savn og lengsel etter en spesiell person som har reist på påskeferie. Så litt mye på en gang.

Men, jeg velger å ikke sitte inne i stuggu og gå på veggen. Jeg drar ut av huset og oppsøker arenaer for positive impulser og godt påfyll. Det hjelper jo litt på kropp og sjel. Jeg er ikke så vant til å ha så mye energi, så blir litt overveldet. Men men, det går seg til med tiden. I mellomtiden oppsøker jeg Fontenehuset og skribler på bokprosjektet mitt, samt forsøker å være fysisk aktiv da det hjelper fint mot uro og duracell-energi.

Om jeg blir våryr, ja det blir jeg. Hvert fall nå i de senere årene. Og særlig i år. Men tror det skyldes blant annet at jeg er på et veldig godt sted og har det veldig bra. Har møtt et veldig fint menneske som gir meg en ekstra god følelse, så overveldes av gode følelser og energi. Litt uvant, men veldig godt.

Ellers så lukter jeg på nye jobb-muligheter og en ny tatovering etterhvert. Får se når det blir, må spare opp litt penger. Å tatovere er dyrt. Pengene flyr haha. Men jeg vet jeg blir fornøyd når det først er gjort. Gleder meg som en unge, skal legge ut bilde når den er ferdig. En gang i løpet av året, senest høsten.

Uansett, livet smiler og jeg ser lyst på tilværelsen, nytt år, nye muligheter. Ønsker alle en riktig god påske!

Hilsen Fredrik 🐣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg