Noen mennesker burde lære seg å holde meningene sine for seg selv…

Jeg gleder meg til å ta min nye tatovering, med teksten “Angsten er bare tanker som flyr i vinden..”. Jeg gleder meg sykt mye til å ta den, og de fleste som ser den, de digger den. Med et unntak, en person som jeg anonymiserer av personvernhensyn. Men som i dag måtte kommentere og si at hen ikke syns jeg skal tatovere ordet Angst på armen. Uten å begrunne det, ikke at jeg lot hen gjøre det. For da hadde jeg bare blitt sur.

Denne personen har gjort liknende før, som om hen kjenner meg godt og tror hen er en slags oppdrager/omsorgsperson.

Jeg prøver å ikke irritere meg, men jeg kjenner jeg blir grinete av sånt. Som om det påvirkere hen at jeg tar denne tatoveringen lissom? Men, jeg skal meditere litt og finne igjen mitt gode humør. Appen jeg bruker til meditasjon har heldigvis en meditasjon for frustrasjon – enten over hendelser, folk eller bare generelt frustrert.

Jeg kaster stein i glasshus her nå, men jeg erfarer at det ikke alltid er så lurt å si hva man tenker høyt, i alle fall om andre menneskers valg. I alle fall innimellom. Jeg tror en person som jeg har tillit til vil få en tilbakemelding om dette da jeg ikke orker vedkommendes unødvendige meninger om mine valg i mitt liv, som vedkommende har null og niks til å blande seg inn i.

Back off!

Jeg skal ta tatovere meg og jeg vet hva jeg vil ha ! Basta!

Nå slappe av før middag og lade opp til resten av uka samt hvile foten som er på bedringens vei ^^

-Fredrik ✨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg