Bokbad med Donald Duck + vaske soverom.

Jeg må vaske soverommet, men jeg har en liten utfordring. For på soverommet så har jeg også min samling med Donald Pocket. Og de må ryddes før jeg kan vaske. Men så føler jeg på at jeg da må rydde skikkelig i samlinga i bokhylla. Og det kan ta sin tid. Så vet ikke helt hur jeg skal begynne. For skal jeg kunne vaske må det være ryddig. Og det bør uansett ikke flyte over i pocketbøker på gulvet, hverken før eller etter vask.

Og selv om jeg skulle kunne rekke å både rydde i samlinga og vaske soverommet, så bør jeg ikke gape over for mye. Argh, what to do?

Hmm, liten utfordring denne her. Men jeg finner nok en innfallsvinkel. Må bare vurdere hva som er mest hensiktsmessig.

Jaja, ny dag og nye muligheter i alle fall. Så det er ikke umulig å gjøre noe med det.

Ønsker alle en riktig fin tirsdag ^^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg