Dress to impress, or just to feel fresh!

Å føle șeg fresh og fin er ingen enkel sak bestandig, men noen ganger så gjør det så godt å freshe seg opp når dagen føles tung og grå. Jeg har tenkt å prøve en ny stil i tiden fremover, ta en god dusj om morran, ordne håret og kle meg litt fresht. Med en stilig bukse, skjorte og en blazer. Starte dagen i freshe klær og lage meg gode dager. Dress to feel fresh. Bildet som jeg legger ved er fra et par år siden, jeg følte meg meget fresh og fin. Men for ordens skyld, kle deg som du selv vil. Jeg tror bare at vi kan kle oss i bedre humør, ved å kle oss i oppfriskende og bra klær. Ikke så dumt om du våkner til en grå dag. Dress to feel fresh! Ha en fin dag alle sammen! Hilsen Fredrik ✨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg